tom.

Jag känner mig tom, ledsen, besviken.. dom senaste månaderna har jag tränat, tränat, övat, övat både på skola, hemma och på praktiken inför gesällprovet och sen visar det sig att jag inte kommer få göra det i vår.. har alltså letat modeller och förberett helt i onödan.

gårdagen vara bara skit efter att jag fått reda på detta. Det är ju det här ja har strävat efter. Det är inte lätt att få jobb som nyutbildad frisör och absolut inte om man inte har gesällbrevet.. känner att jag har tappat gnistan en smula.. hoppas den infinner sig igen..:(..

Ska iaf åka till Strängnäs bara joel kommer hem från personalfesten.. vi ska dit och hälsa på Johanna och MIcke, och såklart Sonia och lilla prinsen som kom till världen 25/2:)..

hoppas på en gladare sara nästa gång jag tittar in här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tillhör och ingår inte de i examensprovet???

2009-03-08 @ 19:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback