.sjuk.

Japp.. en dag på skolan och det slutar med ond hals och snor i näsan.. jag må ha världens sämsta immunförsvar... schemat är väl inte att hurra över.. önskar att man hade en buss att passa så man inte fick gå längre än till kvart över tre:P.. men så är det inte här när tunnelbanan går var 10 minut:P.. osis

På begäran.

Vissa påtryckningar om att jag ska börja skriva något vettigt och oftare här har börjat droppa in.. Tro mig, det har varit behövligt och väldigt skönt att bara skita i denna blogg i sommar. energin och orden som behövs för att dikta ihop ett inlägg har inte riktigt funnits till hands när jag suttit framför datorn.. Men det är väl inte så konstigt när man har sommarlov heller.. då stänger man ju av hjärnan för att glömma bort allt vettigt man lärt sig i skolan detta år;).. Kikade faktiskt igenom min pärm med miljarder frisörpapper som vi fick första året.. pärmen är sjukt tjock om jag säger så.. och det är svårt att tro men jag kom faktiskt ihåg mer än jag trodde.. yihoo.. I går var jag och joel o såg på bio.. vi såg "På smällen".. mycket sevärd film faktiskt.. 

Nej nu är det faktiskt snart sängen som väntar.. måste ju upp tidigt imorrn.. upprop klockan 10.00.. saknar alla mina klassisar faktiskt.. de är mycket speciella människor.. men, de blir ju aldrig som min klassis mrs bergman, en oslipas diamant;).. vi var klassisar riktigt länge... det hade varit kul att stå på ett flak med dig, men så blev det inte:P. jag blir frisör ist;).. jag får nöja mig med det(A)ajöss från mig...

 mitt senaste inköp:).. me likes


saknar

Jag saknar mina vänner. faktiskt mer än någonsin, även fast det inte var många dagar sen jag var hemma och träffade vissa av dom. Men det som skulle bli vår sommar och den skulle bli så bra rann bara ut i sanden. Vi hann inte göra någonting, vilket jag har vääldigt dåligt samvete för. Jag känner att jag inte alls hann med att göra de jag ville när jag var hemma. det var mest jobb. men pengarna behövs mer än väl här nere..

IDag är en dålig dag. jag längtar hem

motivation

Ja motivation till att skriva blogg under sommaren är väl inte min starka sida. dessa veckor har runnit iväg och nu befinner jag mig här nere i sthlm igen, och med väldigt blandade känslor. sommaren blev absolut inte som jag hade tänkt mig:(