packning.

japp. vi packar för fullt här hemma.. min väska väger bly, imorgon måste vi kliva upp 4,45. hiskeligt tidigt för att vara mig:P. men men, tåget lämnar denna stad 06,45 och beger sig mot paradiset:D.. äntligen ska jag få komma hem:D


.lördag.

Det är lördag förmiddag och här sitter jag i min ensamhet. Joel är och fiskar med sina jobbar kompisar i vänern eller vättern eller nå sånt:P. de kommer inte hem förens imorrn iallafall och jag har så tråkigt. Jag är verkligen ingen människa som ska leva ensam. Jag tror jämt att någon ska komma och bryta sig in i lägenheten när jag är ensam. eller att någon ska komma och plinga på och när jag öppnar så slår de ner mig, de är bara för vi typ är de enda som inte har titthål i vår dörr i detta hus. hursomhelst så tror och hoppas jag att jag kommer överleva denna helg. Igår så vaknade jag med lite hosta och ont i halsen, så himla jobbigt med tanke på att jag varit sjuk till och från hur länge som helst nu. imorse vaknade jag halv sex och jag ljuger inte när jag säger att det kändes som en stor golfboll som satt i halsen. det gick verkligen inte att svälja. självklart får man panik när man inte kan svälja och man har en massa slem i halsen och så vidare. men jag kokade mig te och drack de, sen blev det faktiskt lite bättre. har fortfarande svårt att svälja men det är bättre iaf. Nog om detta:P

haft egen hårvård både onsdag och fredag denna vecka:). så nu är man nyklippt och ny hårfärg har man med:). veckan som kommer innebär hårt arbete för att hinna klart med allt som ska göras innan denna period tar slut. det betyder en massa dam/herrklippningar, färgningar och dockjobb. men kämpa på hårt denna vecka sen går vi bara mån, tis vecka 12:D.. så skönt. Sen åker jag och joel upp till mitt älskade Hoting på fredag morgon:D.. det ska blir så skönt att få vara där uppe i en hel vecka:D.. ladda batterierna lite grann:).. nej nu ska jag lägga mig och kolla på en film och kurera mig lite, ikväll blire melodifestivalen:D..

Ha de bra alla där