Sportlov.

Usch nästan två månader sedan jag skrev någonting här. Vet inte riktigt var tiden tar vägen någonstans.
I alla fall så går sportlovet mot sitt slut, veckan har flugit förbi. Mamma kom ner hit förra fredag och åkte hem imorse. vi har hunnit med mycket dessa dagar ändå. Bla annat har jag och joel köpt en underbar säng:). ska lägga in en bild på hur den ser ut senare


blev riktigt nöjd med sovrummet faktiskt, var tvungen att sätta upp ett tyg på väggen för att täcka en dörr där bakom men det blev ju bra det också, som en fondvägg:). det ser dock bättre ut i verkligheten än på kort.

fick reda på i veckan att jag och J förmodligen åker utomlands i sommar:D. Joels chefs mamma äger ett hotell där nere som de ska renovera, så joel fick ta med mig ner, de enda jag behöver betala är flyget. mat och boende får vi på hotellet:D.. my gad vad underbart.

Men men, det är långt till sommaren, nu tar jag sikte mot påsk och paradiset Hoting:D. ses där hemma alla underbara!