ny dag, nya bekymmer.

Japp.. söndag idag.. har gjort klart uppgift i bild och form och ska snart ta mig an engelskan.. kännre mig för en gång skulle utvilad inför skolveckan.. idag har jag beställt biljett hem till paradiset, 95 spänn med tåg var ett klipp.. känns skönt att biljetten är bokad. så man har något att se fram emot.. känns som att veckorna bara rinner iväg.. nästa helg kommer mamma och pappa, helgen efter det är det klassfest i ellens stuga:).. helgen efter det är inget planerat och sen helgen efter det så är det hemfärd, glasklart va:P

förlåt.

Jag ber om ursäkt.. men jag har verkligen inte haft tid att skriva här känns det som.. mitt schema är fullspäckat på veckorna.. jag börjar 9 och slutar fyra varje dag.. vilket innebär att jag måste åka senast 8,06 hemifrån och är tidigast hemma 17-17,15. sen är det mat, plugga och sova som gäller.. jag tror tvåan kommer bli hård. jag märker det redan. är så trött när jag kommer hem så det är inte sant.. men det är rolgit:).. jag ska inte klaga.. jag har ju valt denna linje och jag trivs, jag trivs som fisken i vattnet.. Igår hade jag min första permanent, jag var vääldigt nervös kan jag medge, för inte nog med att det var min första permanen på kund, så skulle jag rulla på "mjuka spolar" vilket jag aldrig någonsin gjort förut. men jag la på den där masken som visar att självklart vet jag hur jag gör, och började rulla, och jisses vad kul det var:).. så roligt har det aldrig varit att rulla permanent förut, 
Ja skolan går alltså bra, jag har världens mysigaste praktik. de är helt underbara som jobbar där och de uppskattar allt jag gör hos dom.. har fått lära mig väldigt mycket:).. många kändisar får man se också:P

18 år har jag blivit också:).. känns inte så mycket än, de som snusar och röker har ju något att se fram emot då de kan köpa ut själv. men det gör ju ionte jag så jag har inte kunnat känna den där makten över att få göra som jag själv vill än:P.. iaf så fick jag biljetter till Lena och Orups krogshow av mamma och pappa.. Ni kanske kommer ihåg att vi gav mamma likadana biljetter i våras och när  det var tre timmar kvar till föreställningen så loggar jag av en händelse in på msn och efter en stund så får jag ett meddelande där det står att Orup är sjuk!!... så det blev inte show.. mycket tråkgit:(... men nu gör vi ett nytt försök nästa lördag.. det ska bli mysigt.. det är jag, mamma, pappa och joel som ska gå.. så pappa och mamma kommer ner på fredag:).. har redan beställt getost och getmese med dom:D.. vissa saker saknar man sjukt mycket som är svårt att få tag på här nere:P..

Emma B jag vet ju att du läser denna blogg här så jag kan ju passa på att berätta att jag hade en dröm om oss i går natt.. vi var till fjälls på skidläger, då var vi in på en mack någonsstans och du dampade loss rejält för att de inte hade apelsinmer på flaska där, men som räddaren i nöden, så hittade jag en merflaska inträngd i mjölkkylen och gud så glad du blev, så vi handlade apelsinmer och en sån noblesse choklad låda och begav oss ut i backen igen.. sjuk dröm, men emma du vet väl hur det är när man saknar nån?.. man drömmer konstiga drömmar, hoppas vi ses snart...

Nu ska jag snart gå och lägga mig.. imorrn ska dagen ägnas och plugg i massor.. usch och fy,,,
Hoppas alla har det bra..

Ni som klagar eller tycker att jag skriver för lite, fråga nått i kommertarsfältet så jag blir sporrad till att skriva:P;)..

hej så länge:D

lördag.

japp klockan är inte ens elva och joel har redan somnat på soffan.. iofs har han ont i ögat och kan inte hålla det öppet. så det faller ju sig ganska naturligt att man somnar då..vi ska snart iväg på 60 års kalas.. yihoo.. hade hellre varit hemma med myskväll.. men så blir det inte.. inte dom närmsta helgerna heller tyvärr:(... men men jag lever ju iaf:).. det är inte fy skam