ny dag, nya bekymmer.

Japp.. söndag idag.. har gjort klart uppgift i bild och form och ska snart ta mig an engelskan.. kännre mig för en gång skulle utvilad inför skolveckan.. idag har jag beställt biljett hem till paradiset, 95 spänn med tåg var ett klipp.. känns skönt att biljetten är bokad. så man har något att se fram emot.. känns som att veckorna bara rinner iväg.. nästa helg kommer mamma och pappa, helgen efter det är det klassfest i ellens stuga:).. helgen efter det är inget planerat och sen helgen efter det så är det hemfärd, glasklart va:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu va de längesedan du skrev!

2007-10-15 @ 18:29:50
Postat av: Emilinda

Sara, när kommer du hem? :O

2007-10-26 @ 22:34:46
Postat av: ida

Saknar dej gohjärtat mitt! Så innerligt!

2007-11-02 @ 18:55:18
Postat av: Anonym

skriv oftare, de är det blogg handlar om!!!!!!

2007-11-05 @ 09:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback