tisdag.

Jag har väntat på dig hela hösten faktiskt, du brukar smyga dig på så fort jag slappnar av. Du ligger där långt bak och gror, för att sedan bryta ut.

Nu har hela hösten gått och du har inte visat dig, kunde du inte ha gett upp och inte dykt upp alls då?

Jag vet inte om vi har något otalt du och jag?. men varför blir jag alltid straffad när jag ska hem och ha kul?

Du är inte välkommen jävla förkylning!

Måndag.

måndag och 4, fyra ynka dagar tills jag åker hem:).. lovely!

Nu väntar ugnfalukorv med hemmagjord potatismos!.. mumma!

.

Nu ska jag spela Lady Gaga´s pokerface på högsta volym och börja städa:)...

En vecka tills jag sitter i en bil på väg upp till paradiset nu!

fredag.

jahapp så var det fredag, igen. veckorna går så sjukt fort så det finns inte. Idag är det studiedag på skolan vilket innebär att vi är ledig. sjukt skönt:). Så idag ska jag ner och köpa god frukost till imorgon ( J fyller år:). kolla om jag hittar någon fint till Sonia, som fyller 1 på söndag;), sen ska jag plocka undan i lägenheten, J´s pappa och pia kommer hit ikväll och hämtar upp oss, sen ska vi åka på heron city där vi ska äta mat och sen se på bio. det blev J present från dom. trevligt trevligt!.

J jobbar sin sista dag på jobbet idag, men börjar sitt NYA jobb på måndag:).. fattar ni hur skönt det är?. vi slipper oroa oss vart pengarna ska komma ifrån, hur vi ska överleva.. min J är bäst, så är det bara:).. han börjar jobba på en rörfirma på måndag, fast som snickare, det är bra!.

Så till Visningen som vi hade förra torsdagen. herregud vilket drag de var.
Vi kom till skolan klockan två på eftermiddagen, då började vi tvätta våra modellers hår, så att de sedan kunde bli sminkade. när de var sminkade så stylade vi dom. det tog tid kan jag säga. men ack så kul det var, alla var så fockuserad på sin modell, trodde det skulle bli kaos med 40 frisörer med varsin modell men det blev det inte. När klockan var halv fem så var vi alla redo att gå bort till matsalen där visningen skulle hålla till. där hade vi en timme på oss att förbereda, modellerna fick öva gå till musiken och fixa så att allt såg bra ut. jag kan säga att den där timmen kändes som tio minuter, det gick så jävla fort!. När klockan var halv sex så öppnade vi dörrarna och folket vällde in, trodde aldrig att det skulle komma så mycket folk. Visning var hur jävla bra som helst, om man får säga så. temat var : utseende från grottmänniskor till framtiden. vilken adrenalin kick det var att stå där bland alla frisörer och se vårat verk. de 20 minuterna sprang iväg. när alla modeller gick upp en sista gång för att bli "tackade" så var det våran tur att gå upp på scen och ta emot publikens jubel. fy tusan vad roligt det var:D.. skulle lätt göra om det. efter visningen var det som att alla energi gick ur en, fy vad trött jag var. men så hade man fullt upp och satt inte en sekund från att vi kom till skolan till att visningen var över.
Jag är stolt!


Denna donna blir 1 år på söndag:)


Min modell, hade från början axellångt hår och mellanbrun hårfärg.


Emma lägger på de sista inför visningen!


vår grupp var 2000-talet, ganska vardagligt med andra ord





christianna fixar sin 80-talsmodell


Selim (vår enda kille) målar framtiden


Grottmänniskor:)


framtiden...


90-talets spice girls;)

Nu har ni fått lite bilder iaf:)


Onsdag.

Onsdag igen. har noll inspiration. men imorn äre frisyrvisning på skolan vilket ska bli sjukt skoj hoppas jag.

kanske lägger in bilder, om ni vill det?

Klart ,slut