.

jag tror banne mig att jag ska införa kommentarstvång på min sida precis som min underbara vän Lina, som ja förövrigt sakna väldigt mycket. Men alltså, varför ska jag sitta och skriva för "tomma ögon". skärpning nu, kommentarer vill jag ha!

kastar in några bilder från helgens kräftskiva




Johanna, med en ny bäbis i magen:), sonia och Tom:)



Sonia myser hos pappa Micke:)


.ångest

jag har ångest som vanligt denna tid på året. hela sommaren har gått, jag har en vecka, en ynka vecka kvar innan jag måste lämna paradiset för att åka ner till de där jävla fjollträsket. vem försöker jag lura egentligen?, jag är ingen storstadsbrud, jag trivs här i hoting. Jag blir varm i hjärtat såfort tankarna börjar vandra till min nyöppnade salong/spa här i Hoting. i nya fräscha lokaler med lyxkänsla. tror ni att det skulle funka här?.

Jag känner att jag har hamnat i ett konstigt vägskäl på något vis, folk frågar var som händer efter skolan och där står jag med ett tomt ansikte, jag vet faktiskt inte vad jag vill. vill jag starta eget? vill jag hyra stol?vill jag vara anställd?. vad vill jag egentligen?. vet inte ens var jag vill bo. jag vill flytta uppåt igen. men samtidigt stanna kvar där nere, men inte i stockholm.

Det är helt enkelt en jobbigt period just nu, jag har spenderat snart 6 veckor här hemma, men knappt träffat någon som jag vill träffa.

nej nu ska jag nog ta på mig lurarna och traska ut. jag behöver frisk luft