.7/5-08.

skolan börjar lida mot sitt slut även detta läsår. känns konstigt att det bara är ett år kvar av min dröm. det har gått sjukt fort ändå. här nere är det tydligt sommar nu, 10 grader 7 dagar i streck så räknas det som sommar vilket det varit nu.:). härligt säger jag:D...

helgen som var, var vi på kryssning med en hel hop av folk. joels pappas fru fyllde 40:). det blev skratt, dans och goda drinkar. vi skulle bo 4 stycken i vår hytt, men vi fick en hytt till då några inte kunde följa med, så vi bestämde oss för att ha en sovhytt, och en partyhytt. det resulterade i att jag tror alla hörde joels kusin max skrika i korridorerna: - Joel din j*vla sjöbjörn, kom hit nu. då han inte hittade joel. Vissa mådde bättre än andra på söndagen kan man säga, jag har inte återhämtat mig riktigt än tror jag. :P


Imorgon väntar praktiken på mig, har inte varit där på två veckor nu så det ska bli underbart att träffa minaextramammor igen;). image8
Bilder från "modell för en dag"
image9