längesedan.

ja det var ju åter igen ett tag sedan jag skrev här. jag har helt enkelt inte haft tid, har jobbat hela dagar på ica och varvat det med klippningar hit och klippningar dit, men pengar blir det och det är alltid välkommet:D

Helgen från helvetet har iaf passerat, den så kallade "dop/flytthelgen".jag kan säga som så att jag var så fysiskt och psykiskt uttmattad när vi skulle åka hem att jag praktiskt taget sov från det att vi startade i uppsala till att vi komme några mil utanför östersund. okej, jag var ju vaken i sundsvall också för ett matintag men det räknas inte:P

Det var i alla fall jätte fint och mysigt på dopet, J´s kusin Hilma sjöng så inte ett öga var torrt tror jag, vilken röst hon har.
vädret kunde inte heller bli bättre, det var så varmt och skönt ( dessto mindre härligt var det i den gamla volvon utan AC som vi åkte till dopet med).

Efter dopet så var det dopkaffe och öppning av alla doppressenter. Tror min och joels doppresenter gick hem iaf:). vi var lite oroliga. Joel köpte en personlig bok till Sonia, det handlar om henne, hennes föräldrar, strängnäs där hon bor, joel och några fler:). det var en väldigt bra saga och hon kommer nog gilla den när hon blir äldre och förstår:)

Jag och J köpte ett alldeles underbart gungfår till Sonia, det såg så mysigt ut och jag hoppas att hon kommer gunga mycket på de:). sättter ut en bild så ni får se var underbart mysigt det ser ut:D





lördag?.

Så hur ligger det till egentligen?, var tar ni vägen på lördag?.. travdansen eller fjällsjö?, för mig lutar det nog åt näset och travet:D

Hur gör ni?

shopping i skärholmen.

japp. nu ska jag faktiskt unna mig själv att åka till skärholmen och gå i affärer en snabbis, kolla om det finns något på rean. det är ju tokrea överallt nu så. sen när jag kommer hem ska jag packa det sista, städa klart samt klippa joel så han är nyfriserad till dopet:)

Det låter väl bra va?:)

väntan.

gaah håller på att bli tokig, jätte jätta fint väder ute så jag sitter och väntar på att få lägga mig ute och sola. det jobbiga är bara att det är två killar i en skylift utanför som håller på att renovera balkonggolven/taken och de har inte kommit till vår balkong än:/.. så här sitter jag och väntar...

kanske ska lägga mig där ute på balkongen som en surprise för killarna när dom väl kommer dit för att knacka bort betongen. vad tror ni?