söndag

Japp.. inspirationen på detta ställe står absolut still.. jag orkar inte uppdatera.. det är så mycket att göra i skolan nu att man bara vill hem och sova när man slutar för dagen.. Detta periodsystem tar knäcken på oss.. att ha en ren kärnämnesperiod resulterar i inlämningar i nästan varje kärn'ämne varje vecka.. känns inte riktigt som man hinner vila på helgen.. mebn men. i helgen har vi varit barnvakt åt Jacob:).. han är så söt..

Julen närmar sig med stora steg.. nästa helg ska jag o joel åka in til stan och traska runt o köpa sista julklapparna:)..  mysigt:).. om det nu inte blir andra planer, man vet ju inte vad som händer inom de närmsta timmarna:D:P..

På återseende..

fredag.

Du anonyma kommenterare, så länge inte du tänker berätta vem du är så tänker jag skriva inlägg så sällan jag vill. det kan ta månader eller minuter mellan varje inlägg. så det så.

Jag är lite skärrad över dagens bravader -->http://www.aftonbladet.se/stockholm/article1210329.ab
Vem vet var det kunde ha slutat?.. nu gick det ju bra som tur var men endå, det kunde ha varit vår skola som blev offer för sådana hemskheter.  Usch nu kan man verkligen inte känna sig trygg på skolan längre:(..

Jag vill dessutom ha snö här nere också.. inget jävla regn..

Jag kommer åter till paradiset om 6 veckor.. jag längtar som aldrig förr...