sköna dag.

Blir dock ingen logen för mig den 9:de.. jag kommer inte hem förens midsommar tragiskt nog.. men jag har tillräckligt mycket ångest att joel ska få sitta själv i denna lägenhet när jag är hemma och jóbbar.. så jag ska vara med han här nere tills hans semester börjar sen åker vi hem:)..

IDag har varit en skön dag.. har haft egen hårvård.. ljusade upp håret lite granna.. skööönt.. och nu sitter jag här i min nya bruna kjol:).. som kom som ett paket på posten idag:P.. mycket bra dag:P

funderande fredag.

IDag känns livet sådär lagomt meningslöst. jag vill också ha solsken och glada dagar. Jag vill att mina vänner ska vara här, runtom mig. Det är tur att jag har joel, att han överhuvudtaget orkar med mig är ett under.

Just det ja, sthlmare ligger inte på samma nivå som hotingsfolket på att dansa styrdans;). det fick då jag uppleva på idrotten igår:P

hemlängtan.

Jag såg en prinsessa idag.. På kort alltså, jag fick ju själv inte vara där och beskåda..
prinsessan heter Emma Bergman. Du var så vacker på balen ikväll.. önskat jag kunde få va där

jävla skitväder.

Är det såhär det ska vara här nere?.. regn och rusk?.. nej tack det var inte vad jag hade beställt.. särskillt inte nu när mamma och pappa kommer på besök.. då vill vi ha strålande sol och värme.. helgen var väl bra.. tror inte att vi sovit så mycket som vi gjort.. helt utslut har vi varit..  träffade emilinda och elina på fredagen också..:).. vi åt på Pizza Hut och pratade och hade trevligt... myyyys:)... nä nu är det skolarbete som gäller!

tidsbrist

var tar tiden vägen?.. jag hjar ingen aning iaf.. jag är trött som en gnu.. sover som en tok men är lika trött ändå... smärtan tar alla krafter..

smärta.

Ja denna smärta äter av mig mer och mer inombords.. Jag blir galen.. det kommer inte finnas något mer än ett nervvrak kvar av mig..
 
23maj är dagen jag får se fram emot.

beroende.

Ni som inte läst Denise Rudbergs böcker får skämmas!. en av sveriges bästa författare.. LÄS NU!

ger upp.

jag försöker vara trotsig och intalar mig själv med att:

"Sara skriv inget inlägg förens emma har skrivit, får inte du läsa så ska inte hon heller"::p.. men det gick ju åt pipsvängen.. emma är väääääldigt envis må jag säga...