shopping.

japp. idag stod det shopping högst upp på listan, vilket självklart resulterande strålande sol och inte ett moln på himlen. varför kunde det inte vara sånt väder då jag bara suttit inne i lägenheten i typ 1½ vecka nu:/.
Nåväl. åkte iaf ut till älta och Inzo, väl där shoppade jag loss på:
2 färgskålar
2 färgpenslar
väteperoxid
blekning
folie
ögonfransfärg + alla tillbehör till det

påsen blev tung kan jag säga. fick sitta och vänta på bussen i en halvtimma ute i älta innan jag äntligen fick åka in till stan. väl i stan åket jag in till salongen och hälsade på tjejerna. Så kul att se dom. satt där en stund och pratade med dom. bestämde lite hur hösten kommer se ut och så vidare. De är så underbart snälla på salongen. De tänker ställa upp minst en gång i månaden med kvällspass så vi får lära oss olika tekniker, uppsättningar mm. allt för att vi verkligen ska lära oss och klara gesällen när den dagen är här. fast ack, det känns väldigt långt dit måste jag säga.

så mina vänner, eller vickis (det är bara du som yttrat dig om att du läser;) nu blev det ett inlägg idag också. det är inte illa pinkat för att vara i mina skor. vem vet, det kanske kommer ett imorgon också:)

Tills dess, ha det gott!

sommar.

Länge sen jag skrev någonting här nu. jag har ingen lust och det känns som jag skriver för tomma ögon. Vilka är ni som läser mina tankar egentligen? finns det några över huvudtaget som läser här? jag undrar jag.

Sommaren är iaf här, det känns inte, det är bedrövligt väder, iaf om man sitter instängd i en lägenhet och inte har något att göra, imorgon ska jag iaf åka in till stan och hälsa på Anne på salongen:). saknar tjejerna otroligt mycket. sen ska jag vidare till Inzo, en "frisörgrossist" ska köpa lite penslar och skålar hade jag tänkt. Till helgen ska vi till strängnäs, ska färga och klippa Johanna så hon är fin till dopet:).
Vårt lilla hjärtagryn ska döpas den 12 juli, vilket betyder att den helgen kommer bli allt annat än lugn för mig.
fredag den 11 juli jobbar jag hemma på ica till 15,00 sen sätter jag mig i bilen och åker till östersund, för att där hoppa in i Evelina och Markus minilastbil(fullastad med flyttsaker) för att sedan åka vidare ner till stockholm. sen på lördagen åker vi till strängnäs för att vara i kyrkan 10,30 dopet börjar 11. efter dopet åker vi till Uppsala till Evelina och Markus nya hus och lastar av flyttlasset, sover där och beger oss uppåt i landet senast 07,00 på söndagen. puuh. stress stress stress, tur att det inte är jag som kör iaf:P

Nu sitter jag och väntar på att Joel ska komma hem, sen blire äntligen maaat:D.. hungrig nu:P

Så vilka är ni som läser egentligen?:).