.tomhet.

jag känner mig ensam,genomskinlig, men framförallt bortglömd:(.

Kommentarer
Postat av: Ida

Heeej Gumman!

Äntligen har jag en dator framför mig och äntligen kan jag skicka ett litet mess här! Hoopas allt är bra med dej, tusan tiden bara rinner iväg och kan väl säga det tusen gånger att man vill stanna upp den så man hinner med annat. Tänkte fråga dig även om ditt mobil nummer som jag verka inte ha på min mobil! Har tänkt skicka mess men när jag väl ska göra det så finns du inte i min telefonbok! så den måste jag bara ha! Hur går livet för dig?? med killen?? med allt???? Gud, så mkt jag vill veta. Och inte ha vi ens setts på hela sommaren. ja man känner sig riktgit seg! Och nära bor du! Nä du stumpan nu bli det till att ta sig i kragen och ses snart. Vore ju super gulligt om du ville skicka ditt nr, om du ha mitt ni vill säga=)



Saknar dej väldigt mkt och vill så gärna träffa dig! Hör av dig! Varma kramar från gävle

2008-09-18 @ 01:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback