Onsdag.

JAha så var det onsdag igen. veckorna går så himla fort vilket resulterar i en klump i magen. det är mycket som ska hinnas med. Helgen var sjukt skön. I fredags var Johanna, Micke och lilla Sonia här på middag. Mys!. åt förövrigt en jättegod laxrätt som jag hittat på internet:).
Förövriigt är jag hemma för dagen. Åkte in på skolan imorse och gjorde ett prov sen begav jag mig hem igen, nålen hade åkt ur magen under natten vilket resulterar i en väldigt dåsigt sara som inte mår något vidare bra. men nu tror jag att jag har fått bukt på värderna. Tycker att det har varit mycket krångel nu ett tag.

Jaha nä om jag ska kolla vidare på biljetter hem på lovet kanske, ska jag kanske vara tuff och våga flyga denna gången också?. vad tror ni?... Fan att man ska vara så feg inför flygningen, fast förra gången gick det ju bra. 

och för det tredje så tycker jag att den här bloggen är FUL och OINSPIRERANDE!.

punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback