.long time.

Ja jag vet, nu är det sådär extremt länge sen jag skrev men som vanligt så hinner jag inte. Skolan tar upp all min tid och jag är redan skoltrött. skönt att det snart är lov iaf, det är det enda jag ser framemot. de och kryssningen vi ska på helgen innan. I helgen har vi varit till på Strängnäs marknaden och tittat. köpte lite rökt renkött så jag och markus fick känna oss som hemma;). efter marknaden så åkte vi hem till Joels pappa för att äta middag. det var mysigt. Men den riktiga anledningen til att vi åkte till joels pappa var för att vi ÄNTLIGEN skulle få köpa deras vardagsrumsbord. ända sedan de flyttade till de huset dom bor i så har vi tjatat på dom att de ska sälja bordet till oss (deras vardagsrum är så litet att de bordet inte ryms). när de ringde förra veckan för att fråga om vi ville ha bordet så var vi inte sena på att säga ja:D.. så nu har vi äntligen ett fint bord. bordet vi hade innan var ett rangligt glasbord som vi fick av hon som bodde här innan. nu har vi äntligen ett eget:D...
Börjar förövrigt få julkänslor, ja julkänslor, NU.,. det är helt sjukt.. jag hoppas att de försvinner lite och kommer tillbaka lagom till december. knas. tror det beror på att det är så mörkt ute och kylan.. det är så sjukt tusans kallt här nere nu. det är en helt annan kyla här nere än hemma (det har jag säkert sagt tusen gånger). näe tacka vet jag norrland. där kan det vara -20 men man kan ändå vara ute. det kan man få rakt inte vara här. usch och fy!. men snart får jag äntligen komma hem för en vecka. det ska bli så underbart. få andas frisk luft och rensa tankarna. kanske se om man får se sitt kusinbarn Nova, har hört att det är en liten prinsessa:)

Näe nu ska jag fortsätta med de jag höll på med, städa. alltid lika roligt.



Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback