torsdag.

dagen har väl egentligen varit väldigt rolig, hade temadag, temat löd kärlek och vår uppgift var brud, att göra en fri bruduppsättning, vilket var kul. Men det ända man tänker på är den där jävla gesällen som ständigt är i tankarna och gnager, bara jag tänker på det får jag en klump i magen. hur ska jag kunna klara gesällen?. usch, ryser bara jag tänker på det. hade kvällspass mellan 17-21 igår, fy vad trött jag var när jag komme hem. en fullsatt salong med kunder (20 stolar) där alla pratar och fönar och låter. mitt huvud skrek efter ipren kan jag säga.

Imorgon är det äntligen helg, joel åker till vagnhärad för att hjälpa till och snickra ihop en dörrkarm, medan jag är hemma och bara slappar, jag orkar verkligen inte med något ansträngande, jag vill bara vara hemma och dricka glögg och äta pepparkaksdeg;).. haha!

Jag saknar er alla där hemma, jag hoppas vi ses till jul!. särskillt Du!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är "du" sara lilla? :) ja saknar dej, men vi ses ju till jul :D :D <3<3

2008-11-20 @ 22:41:21
Postat av: Emilinda

SV: Klart du fastnar på kort.. ja har hur många som helst, SAKNAR DEJ MED! <3

Postat av: Emilinda

ser att j ainte skrev nå namn på de förra inlägget, men de va iaf ja som skrev de åxå. VSG, tre kommentarer från mej! HAHA ;) <3

2008-11-21 @ 18:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback