.lördag.

Ja så är det lördag igen,är helt dagavild eftersom jag har varit ledig sen torsdags. när dom har utvecklingsamtal här nere så är dom dagarna lediga. skönt.!.

Är ensam hemma då Joel åkte till Eskilstuna för att umgås med vänner igår. det var nog ganska bra eftersom jag hade jordens jobbigaste uppsats som skulle vara inlämnad senast 23,59 igår kväll. usch, det är nog den sämsta uppsats jag skrivit på länge, länge. men nu är denna jobbiga period förbi, på måndag börjar äntligen frisörperioden:D..

Sitter och väntar på att Evelina och Markus ska komma och hämta upp mig, så ska vi åka till Joel och Evelinas pappa för att fira hans farsdag. ska bli mysigt. vi ska ha knytkalas eftersom staffan och pia renoverar om köket och inte har någon spis för tillfället. gjorde en kall laxröra med makaroner i. smaskens:)..

Förra inlägget blev kanske lite felriktat. jag menar verkligen inte att jag känner mig bortglömd på det sättet att ni aldrig hör av er eller så. de jag menade var att när man träffar folk på byn så är det som att de tror att jag inte är samma sara som jag alltid varit, okej visst har man ändrat sig, det har vi ju alla, men jag öär ju samma sara i grund och botten. Det är så tråkigt när folk tror att man är högfärdig och inte vill prata bara för att jag flyttat till stockholm och lever här nu.

Iallafall så saknar jag alla grymt mycket hemma. Jag hann aldrig träffa några när jag var hemma på lovet, det gick så sjukt fort, hade saker inplanerade varje dag i stort sett och sen avslutades helgen med ett stycke öroninflammation:/.. aja det blev inte som jag tänkt mig. men vi får ta igen det till jul.. annandags dansen är väl ett måste?. eller?. jag vill träffa er iaf..

// Samma Gammla Sara

Kommentarer
Postat av: Idda in the gefle

Annandagen är bokad! Då ska jag äntligen få ge dig världens största kraaam!



Sköt om dig en massa!! Pussar och kramar Ida

2008-12-10 @ 23:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback