fortsätter på samma spår....

UTMANING

Så här funkar det:
* Länka till den som utmanat dig och sätt dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.

Låt de få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Jag har blivit utmanad av
emma


1.  jag har haft diabetes sen jag var 3 år gammal

2. Jag tror alltid att det ska komma någon och bryta sig in i lägenheten då jag är ensam hemma och ska sova.

3.  Jag måste alltid kolla så att dörren är låst två gånger innan jag går till tunnelbanan (från början när vi flyttade hit var jag så osäker att jag flera gånger fick gå tillbaka från tunnelbanan till lägenheten för att kolla så den var låst)

4.  Jag hatar att vara med på kort

5. jag är jätte, jätte dålig på att säga nej.

6. Jag älskar jordgubbar och pepparkasdeg, dock inte tillsammans.

7. Jag måste ha fullständig kontroll över vad som ska göras och om vi har några planer inbokade, annars blir jag jättestressad.

jag utmanar de som vill:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback