tuff dag.

Jaa det har varit en hård dag.. imorse när jag vaknad klockan sex så tänkte jag allvarligt ta mig en sovmorgon o skita i gympan.!.. men jag pallrade mig upp trött som jag var.. o fy tusan vad skönt det var efter idrotten.. Hade boxning men Babacar ( vår idrottslärare som för övrigt är svensk mästare i boxning:P).. så det kändes efter styrka, kondition och box:D...efter det så var det bara att skynda sig för att hinna med tunnelbanan till skolan igen.. där väntade egen hårvård.. jag gjorde slingor med hetta på Camilla och färgade hennes utväxt samt klippte henne.. resultatet blev bra.. :)... Nu väntar kycklingwok, kafferep med Anders och sen godnatt.. är bara en vecka kvar nu till Hoting:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback