.Måndag-funderingar.

Idag har jag både klippt och färgat mitt hår.. så otroligt skönt.. det tackar jag min mamma o pappa för som sponsrade med pengar till en sådan fattiglapp som jag är:S...
Helgen har iaf vart bra.. vårväder med sol och fågelkvitter.. längtar så tills man kan sitta och sola på balkongen.. det är inte länge kvar nu:)

Idag har väl vart sådär.. Livet består nog bara av funderingar tror jag.
jag får ångest bara av att tänka på sommarlovet.. jag MÅSTE hitta ett sommarjobb annars kommer inte jag och Joel kunna leva här nere.. på en liten lön från joel det går inte... ångest ångest... det finns ju inga jobb att gå tag på här nere.. förstår inte hur ungdomarna klarar sig här nere:S.. det är ett mysterium..

idag vill jag bara gråta... det känns som så iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback