fråga på.

I brist på annat så snodde jag denna av emmis

Vem är du? Sara
Vart bor du? Stockholm/ paradiset hoting
Cola eller fanta? Cola
Senast film på bio: Pirates 3
Bästa årstiden: Blir nog sommar då
Vad ville du bli när du var liten? Jag ville bli som Anna-Lena, servitör:P
Katt eller hund? Hund
Har du pojkvän/flickvän? självklart:).. nu även min sambo:D
Vem/vilka vet mest om dig? Joel
Gillar du att slåss? Nepp
Vad har du på dig just nu? Svarta trekvartsbyxor och ett orange-svart prickigt linne:)
Ikväll ska du: Storstäda lägenheten:(
Vad är du allergisk mot? Pollen och alvedon
Vad gör du nästa år? Nästa år pluggar jag på till frisör
Målar du naglarna? Ja, ibland
Kan du stå på händer? Tveksamt nu.
Vänster eller högerhänt? höger
Favoritserie: Ugly betty
Gillar du att fotografera? Om jag haft en kamera så.
Har du någon tatuering? nope
Har du någon piercing? Nej.
Är du glad nu? Ja
Vem saknar du nu? hmm alla hemma:(
Vart var du utomlands senaste? Paris
Sommarplaner? Sola, vila, jobba och umgås med nära och kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback