torsdag.

Slödag idag... gick i skolan till elva sen var det slut på denna dag. ganska skönt.. har fått bredband nu till vår lägenhet så nu tänkte jag börja informera alla om vad som händer mig här nere...:D...

Längtar hem som aldrig förr.. vintern är inte rolig här nere... blir så avundsjuk när jag ser bilder hemifrån.  ännu värre är det att jag inte kommer hem förens vecka 15:/.. nästa lördag kommer mamma ner:).. då ska vi mysa här nere på sportlovet, shoppa kläder och se lena Ph och orup:P

ska snart ringa till min gamla praktikplats och säga upp mig därifrån.. har fått en ny praktikplats nu.. hårgänget:D... stoor salong.. 25 st frisörer som jobbar där.. och lilla sara förstås:P.. gaad hur ska jag klara mig;)...

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback