lördag.

Usch idag har jag inte gjort någonting  nästan, klev upp kl 12 (!).. det var länge sedan jag klev upp så sen faktiskt.  Sedan efter det så har jag väl inte gjort så jätte mycket.. varit ute och gått en sväng och handlat bröd till frukost imorgon:)

kvällen ser väldigt lugn ut, troligen melodifestivalen och mys med Joel:D... Det lutar väldigt mycket åt att jag ska lägga mig i badet i vårt nya fina badrum som vi precis gjort klart:D.. me like!

För övrigt är det sista veckan innan lovet. pain.. känns som jag har så mycket att göra.. inte nog med att de individuella valen ska vara inne senast på fredag.. gaad jag vet verkligen inte vad jag ska välja.. finns såå mycket roligt att välja mellan..

måste berätta sjukaste!. i tisdags när jag gick och strosa på en av sthlms alla gator kommer en kille emot mig och säger:

- hej
-hej
- vill du ha en telefon av mig?
jag trodde han drev med mig men svarade självklart.:
- Ja varför inte!
Han tar upp en splitter nya nokia 6280, en precis likadan som jag har nu.
- vet du vad detta är för någon mobil?
- ja jag har en likadan.
- okej men här får du en till sådan då.
precis när han sträcker fram påsen med telefonen så frågar han:
- du är väl arton va?
- nej svarar jag.
- okej men då kan jag tyvärr inte ge dig den...!!

fatta vad arg jag blev.. hade värsta chansen att få en splitt ny telefon.. aja det var väl någon annan person bakom mig som blev glad iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback