fredag.

tjena vad ont i fötterna jag har... sedan klockan 09.00 fram till 18.30 tror ja att jag suttit ner knappt en timma.. men ack så kul det var på den nya salongen.. verkligen hur mycket som helst att göra..

en modern salong var namnet, frisyrerna de klipper är sådana som man trodde bara fanns i modemagasinen... trodde verkligen inte att så många människor klipper så vågade frisyrer..

ni som är intresserade av var jag håller hus på fredagar så gå in på
www.harganget.com vettja!...
grymt kul vad ordet iaf!.

i övrigt så har jag kommit hem för en timme sedan lite drygt.. ätit och nu väntar jag på att så ska det låta ska börja:D.. ska väl börja röja undan i lägenheten tills mamma kommer också:).. men jag har ju hela helgen på mig:D...

Idag är livet underbart.. önskar att alla fick känna så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback