saker som får en att bli orolig.

Emma du får skriva blogg oftare men du behövde inte ta mitt hot så allvarligt att du behöver åka till doktorn:S.. Hoppas det inte är något allvarligt som hänt?.. jag ska förresten också ringa farbror doktorn imorrn.. Nuri eller vad han nu heter.. kan ni tänka er att det finns än utländsk kille här i hallunda som pratar helt perfekt svenska?.. inte ett spår av att han kommer från ett annat land mer än hans hudfärg då..

yeye dagen var bra.. när vi slutat skolan och gick till tunnelbanan så fick jag ett sms där det stod att jag kunde hämta mitt paket från ellos:).. dessvärre kunde jag inte ha något:(.. får ändra storlek.. attans!..

Sen när jag komme hem och låste upp dörren så låg där min veckorevyn och väntade på mig.. samt buzz music quiz som mamma köpt till oss.. nu ska minsann joel få spö:P...

Jaja dagen har vart ljuvlig.. sommarjobb har jag också.. sommaren är räddad, lägenheten är räddad.. ekonomin är räddad.. allt är räddat:P

Kommentarer
Postat av: emma

vars ha du fått jobb?:)

2007-04-20 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback